Masz kredyt we frankach?

Potrafimy Ci skutecznie pomóc!

Bezpłatna analiza umowy w 24h!

shutterstock_1859121931 (2)

Unieważnij umowę Odzyskaj swoje pieniądze!

Jak zacząć?

Zadzwoń lub napisz

Oddzwonimy do Ciebie i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Wyjaśnimy jakie dokumenty należy skompletować.

Prześlij dokumenty

Sprawdzimy, czy wszystkie przesłane dokumenty są kompletne.

Analiza sprawy

Przeanalizujemy Twoją sprawę, przedstawimy możliwości i korzyści finansowe.

Podpisz umowę

Po podpisaniu umowy zapewnimy reprezentację na każdym etapie postępowania .

Doświadczona Kancelaria

Jesteśmy kancelarią adwokacką prowadzoną przez adwokata wpisanego na listę Okręgowej Rady Adwokackiej – obowiązują nas najwyższe standardy i odpowiedzialność – wykonujemy zawód zaufania publicznego. Posiadamy szeroką wiedzę z zakresu prawa, ekonomii, finansów i bankowości.

Oferujemy pomoc wszystkim frankowiczom, którzy w całości spłacili kredyt lub nadal się z nim zmagają. Prowadzimy sprawy przeciwko wszystkim bankom, które oferowały kredyt we frankach. Dzięki uzyskanemu doświadczeniu możemy dokonać realnej oceny możliwości dochodzenia roszczeń.

Adwokat Patrycja Butny w pracy

Co nas wyróżnia

Ilość prowadzonych spraw

Obecna liczba banków przeciwko którym prowadzimy sprawy

60 000 zł

Średni zwrot nadpłaconych
rat kredytu

200 000 zł

Średnia wartość wygranej sprawy

Zobacz jakie kwoty odzyskali inni

Marta Sz. – unieważnienie umowy

Do tej pory spłacono:

318 785,00 PLN

Wyrok

Odfrankowienie umowy kredytowej; zasądzono nadpłatę z tytułu indeksacji

Dodatkowa korzyść

Obniżone saldo kredytu (PLN + LIBOR) - 165013,00. Rata miesięczna (PLN +LIBOR) – 854,00 Powyższe wartości bez uwzględnienia całkowitej kwoty do zwrotu. Zasądzone odsetki – 21595,00

Do zwrotu klientowi

150 139,00 PLN

Najczęściej zadawane pytania

Pozytywny wyrok TSUE z dnia 3 października 2019 przechylił szalę zwycięstwa na stronę kredytobiorców. Od tego momentu Sądy w zdecydowanej większości wydają wyroki, unieważniające umowy kredytów, a także orzekają o ich “odfrankowieniu”.

Dodatkowo przed skierowanie sprawy do sądu dla każdego klienta wykonujemy szczegółową analizę umowy, która pozwala określić ryzyko oraz korzyści finansowe.

Pomimo całkowitej spłaty kredytu istnieje możliwość dochodzenia roszczeń od banku. W takim przypadku można powołać się na abuzywność warunków umowy kredytowej na podstawie której dokonywane były spłaty kredytu a następnie skierować do sądu powództwo z żądaniem zapłaty przez Bank nienależnie pobranych kwot.

Ważnym momentem mającym znaczenie dla “frankowiczów” był wyrok TSUE z 3 października 2019 roku wydany w sprawie C-260/18 (Dziubak przeciwko Raiffeisen Bank). Trybunał przyznał sądom polskim prawo do orzekania o abuzywności warunków umów kredytowych, a następnie do podejmowania decyzji o konsekwencjach stwierdzenia takiego skutku.

Pozytywne skutki wyroku TSUE dla polskich frankowiczów są już wyraźnie dostrzegalne – sądy chętnie przyjęły tok rozumowania Trybunału i aktualnie szala zwycięstwa przechyla się na stronę kredytobiorców. Sądy wydają wyroki, w których unieważniają umowy kredytów, a także orzekają o ich “odfrankowieniu”. W roku 2019, większość wyroków wydano z korzyścią dla frankowiczów – w IV kwartale spraw, w których kredytobiorcy wygrali z bankiem było blisko 100, a wyroków korzystnych dla banków jedynie 19. Statystyka korzystnego w ostatnim czasie dla frankowiczów orzecznictwa daje nową nadzieję dla osób borykających się ze skutkami obecności klauzul abuzywnych w umowach swoich kredytów. Walka z bankiem wymaga determinacji i cierpliwości, ale obecna rzeczywistość w polskich sądach pozwala być o wiele pewniejszym swoich szans w procesie.

Zwracając się do nas ze swoją umową kredytu we frankach szwajcarskich, Klient może liczyć przede wszystkim na bezpłatną i kompleksową analizę jego sprawy, i profesjonalną strategię procesową oszacowaną na jak największe korzyści finansowe.

Reprezentujemy Klienta przed sądem na każdym etapie postępowania (w tym na etapie egzekucji w celu doprowadzenia do pełnego zaspokojenia roszczeń Klienta),

Po dogłębnej analizie sprawy proponujemy jedno uczciwe i przejrzyste wynagrodzenie (za obie instancje) oraz niską opłatę początkową z możliwością rozłożenia na raty i wynagrodzenie uzależnione od wygranej.

Napisz, aby otrzymać darmową analizę umowy kredytowej!